مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگی استانداری یزد گفت : یکی از رویکردهای مهم در دولت تدبير و اميد توجه به بحث محيط زيست بوده و شایسته است فعالان اجتماعي و سازمان هاي مردم نهاد همگام با دولت برای حفظ محیط زیست تلاش کنند .

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري از دفتر انجمن كوهنوردي ايران(نمايندگي استان يزد) و انجمن ميهن سبز بازديد كرد.
"مجيد جواديان زاده" در اين ديدار با اشاره به اهميت محيط زيست و تلاش براي حفظ و نگهداري آن براي نسل هاي آينده گفت: در سال هاي گذشته گسترش بي رويه صنايع و معادن به محيط زيست استان ، آسيب فراوان و گاه جبران ناپذيري زده است.
جوادیان زاده تصريح كرد : سازمان هاي مردم نهاد به دليل ساختار مردمي و داوطلبانه خود كه بر اساس عشق به محیط زیست ، طبيعت و حيات وحش استان شكل گرفته است ، با حداقل امكانات و حتي با هزينه شخصي، وظيفه حفظ و حراست از محيط زيست استان را به خوبی بر عهده گرفته اند .
مدير عامل انجمن كوهنوردي ایران ، نمایندگی استان یزد نيز در اين نشست با اشاره به خطر آلايندگي برخي از كارخانه ها و صنايعي كه در مجاورت شهرها قرارگرفته اند براي مردم گفت : دوستداران و فعالان محيط زيست استان با پيگيري اين موضوع از طريق مجاري قانوني در تلاش هستند تا اين آسيب ها را به حداقل برسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا