خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و عبادت است.

یزدفردا"به مناسبت سوم خرداد رییس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر امور ایثارگران و  معاونین این سازمان با حضور در منزل خانواده شهیدان صفاری و رایگان با آنها دیدار و  یاد و خاطره شهیدانشان را گرامی داشتند.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد در این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.
سید جمال سجادی پور افزود: سازمان جهادکشاورزی هم با تقدیم 48 شهید در دوران دفاع مقدس و تلاش جهادی و شبانه روز در دوران سازندگی نقش به سزایی در انقلاب ایفاء کرده است و همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی داریم و البته این کمترین کار ممکن است.
سجادی پور اظهار داشت: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.
وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و عبادت است.
در پایان نیز با اهداء هدایایی از مجاهدت ها و نیز خدمات ارزنده این عزیزان تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا