دومين كنفرانس ملي و نمايشگاه تخصصي فناوري هاي معدنكاري ايران از 31 شهریورماه سال جاري تا 2 مهرماه در شهرستان بافق برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ نشست برنامه ریزی برگزاری دومین کنفرانس معدنکاری در بافق با حضور فرماندار بافق و جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه یزد و مسئولان محلی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست ضمن اعلام آمادگی کامل دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری این کنفرانس گفت: برگزاری این کنفرانس گامی موثر در راستای اجرای سند توسعه شهرستان بویژه احداث و توسعه صنایع جوارمعدنی می باشد.

سید مهدی طلایی مقدم به اقدامات صورت گرفته پیرامون ایجاد منطقه ویژه معدنی در بافق پرداخت و برگزاری کنفرانس معدنکاری در این شهرستان را گامی موثر در تقویت ایجاد این منطقه عنوان نمود.

دبیر دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری ایران داهداف این کنفرانس را شناسایی و معرفی فناوری های نوین معدنکاری ، زمینه سازی ایجاد منطقه ویژه فناوری های معدنکاری و انتقال توسعه تکنولوژی ماشین آلات معدنی عنوان کرد و گفت : به همت دانشگاه یزد و با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد و سایر ارگان های شهرستان، دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری 31 شهرویر ماه تا دوم مهرماه سال جاری در آهنشهر بافق برگزار خواهد شد.

علیرضا یاراحمدی با اشاره به اینکه قابلیت ساخت تجهیزات معدنکاری و کارخانجات جوار معدنی در شهرک های صنعتی کشور وجود دارد خاطر نشان کرد : شهرستان بافق به لحاظ داشتن پتانسیل های بالا می تواند این اطمینان را به مشتریان بدهد که در شهرستان بافق می توانیم قطعات مورد نیاز آنان را بسازیم.

وی افزود: امروزه ۶۵ درصد از تکنولوژی هایی که در معادن بکار برده می شود در کشور قابل ساخت است.

در ادامه سایر اعضای حاضر در جلسه به منظور برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا