مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگي روابط عمومی های استان يزد گفت: روابط عمومی ها به ویژه در حوزه های فرهنگی و ورزشی به دلیل گستردگی و فراوانی مخاطب، دارای رسالت بالایی هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شامگاه چهارشنبه پنجم خرداد ماه، نشست مسئولان روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان با حضور مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هاهنگي روابط عمومی های استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای روابط عمومی های هیئت‌های ورزشی در هتل تهرانی یزد برگزار شد.
"عباس ملازینلی" در این نشست ضمن تبیین جایگاه روابط عمومی ها اظهار داشت: متاسفانه یکی از دلایل عقب ماندگی کشورمان مدون نبودن عملكردها و استراتژي‌ها و عدم ثبت حافظه سازماني در بيشتر حوزه هاي تخصصي و اداري بوده است.
ملازینلی خاطرنشان کرد: شایسته است روابط عمومی هایی که با قشر زیادی از مردم و جوانان در ارتباط هستند حتما استراتژي و سياستهاي راهبردي بلند مدت و كوتاه مدت به اضافه برنامه‌هاي اجرايي نوشته شده‌ای، براي فعالیت‌هایشان داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت: ورزش به نوبه ی خود به عنوان یک رساته قوی در دنیا مطرح است.
"مسعود شریعتی" ادامه داد: آمار تعداد ورزشکاران استان بسیار پايین است و باید با همت و تلاش روابط عمومی های هیئت‌های ورزشی، ورزش در استان یزد به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
گفتنی است در پایان این نشست از فعالیتهای روابط عمومی های هیئت‌های ورزشی برتر و چند نفر از مسئولان سابق روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا