بیش از 2.5میلیارد تومان برای رفع مشکل آب شرب روستاهای بافق از سوی صندوق توسعه ملی اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد با فرماندار بافق پیرامون مشکلات و کمبود های آب شرب مناطق روستایی شهرستان بافق بحث و تصمیم گیری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در این دیدار که بخشدار مرکزی و رییس اداره آب و فضلاب بافق نیز حضور داشتند، گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر در روستاهای استان یزد بیش از سی و سه میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق اعتبار ملی به آب و فاضلاب روستایی استان یزد اختصاص یافت.

محمد رضا حاتمی افزود: با اختصاص این اعتبار مشکلات کم آبی یکصدو پانزده روستای استان تا پایان سال رفع می شود و حدود هفتاد هزار نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب شرب بهرمند می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبار اختصاص یافته به شهرستان بافق در زمینه رفع مشکل آب روستا ها اشاره کرد و گفت: بیش از 2.5میلیارد تومان برای رفع مشکل آب شرب روستاهای بافق از سوی صندوق توسعه ملی اعتبار اختصاص یافت.

حاتمی اضافه کرد: از این میزان مبلغ پانصد میلیون تومان برای مجتمع آب گزستان و کوشک ، نهصد میلیون تومان برای مجتمع آبرسانی شیطور و یک میلیارد و یکصد میلیون تومان برای مجتمع آبرسانی مبارکه بافق اختصاص یافت.

فرماندار بافق نیز در این دیدار با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید به توسعه روستاها گفت: دولت تدبیر و امید با نگاه توانمندسازی روستاها رفع مشکلات روستاییان و ارائه خدمات را سرعت بخشیده و امیدواریم با رفع این کمبود ها زمینه رشد و بالندگی این روستا ها فراهم شود.

سید مهدی طلایی مقدم ضمن اشاره به خشکسالی های پی در پی شهرستان بافق و مشکل افت فشار و کمبود آب شرب که در اغلب فصول سال به ویژه بهار و تابستان در این روستاها وجود دارد ،گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار و با انجام این پروژها مشکلات این روستا ها در بخش آب شرب مصرفی برطرف شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا