کلنگ آموزشگاه آیت‌الله طالقانی محمودآباد میبد با حضور فرماندارمیبد، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولین در زمینی به مساحت 300 مترمربع به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم که صبح امروز برگزار شد موفقیت آموزش‌وپرورش و دانش آموزان این شهرستان را مرهون دلسوزی معلمان و مربیان و حضور پررنگ خیرین در عرصه‌های احداث فضاهای آموزشی و تجهیز و فراهم آوردن امکانات و زمینه‌های علمی و تعلیم و تربیت دانست.

حسین فلاح گفت: اگر از امروز به فکر آیندگان خودمان نباشیم در عرصه فرهنگی خسارت می‌بینیم و وظیفه همه ماست تا در کنار هم شرایط لازم را در طی کردن افق‌های بلند علمی و فرهنگی در شهرستان برای فرزندان خود فراهم کنیم.

مدیر آموزش‌وپرورش میبد هم گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی رویکرد آموزش‌وپرورش توسعه فضا یا احداث آموزشگاه‌های جدید است.

محسن موحدی فرد بابیان اینکه محله محمود امسال در ایجاد فضاهای آموزشی در سطح شهرستان از محلات پیشگام بوده است افزود: امسال مدرسه شهید زارعی به بهره‌برداری می‌رسد و بعد از جابه‌جایی دانش آموزان مدرسه شهید مطهری، این آموزشگاه و آموزشگاه نفیسه که از آموزشگاه‌های قدیمی هست هم در اولویت تخریب و بازسازی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: برای اینکه مدارس ما به شیفت بندی نینجامد تلاش داریم با اولویتی که خیرین برای احداث آموزشگاه دارند این مشکل در مدارس شهرستان میبد حل کنیم.

موحدی فرد در پایان از همکاری و هم‌افزایی مسئولین شهرستان به‌ویژه امام‌جمعه و فرماندارمیبد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های آموزش‌وپرورش قدرانی کرد و افزود: حقیقتاً مسئولین میبد در طول سال همکاری صد درصد با آموزش‌وپرورش داشتند.

این نمازخانه قرار است با زیربنای 300 مترمربع و با 300 میلیون تومان هزینه از سوی خانواده مرحوم حاج حسین زارعی تا مهرماه امسال ساخته شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا