فرماندار خاتم با بیان اینکه روابط عمومی باید روز به روز بر کارکرد اصلی خود در جامعه بیفزاید گفت: همه باید بدانند روابط عمومی یک هنر است و جدا از تشکیلات اداری و سازمانی به سلیقه و مولفه های خاص خود نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ محمد زاده رحمانی روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه و روابط عمومی نهادهای این شهرستان اظهار کرد: روابط عمومی در ذات انسانها با درجات مختلف وجود دارد و اگر افرادی که قوی در جایگاه مسئولیت روابط عمومی ادارات و سازمان ها قرار گیرند، موفقیت آنها و سازمان متبوعشان دو چندان می شود. 
وی افزود: سازمان ها اگر با بیرون ارتباط مثبت و دو سویه نداشته باشند مورد بی توجهی قرار گرفته و به نوعی دچار استهاله می شوند.
زاده رحمانی اضافه کرد: خاتم در مسیر خوبی قرار گرفته و در حال پیشرفت است و در ابعاد ملی و استانی از شاخص های خوبی برخوردار است.
بخشدار مرکزی خاتم هم گفت: روابط عمومی علاوه بر مسئولیتهایی که بر عهده دارد باید انتقاد و نقدپذیری را نیز تقویت کرده چرا که این عامل یکی از موجبات سازندگی در جامعه است.
جواد میربهبودی اظهار داشت: کوتاهی کردن روابط عمومی ها در انجام مسئولیتشان در واقع به شهرستان و مردم ضربه وارد خواهد کرد.
وی ارائه مشکلات و نقاط قوت در شهرستان را توسط روابط عمومی ها مهم دانست و افزود: روابط عمومی ها می توانند در این زمینه نقشی سازنده و اساسی داشته باشند.
در پایان این مراسم، از ٦ مسئول برتر روابط عمومی شهرستان با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا