صبح روز شنبه اول خردادماه ، محمد رضا صباغیان بافقی اعتبار نامه نمایندگی را از فرماندارمهریز تحویل گرفت

 صبح روز شنبه اول خردادماه ، محمد رضا صباغیان بافقی اعتبار نامه نمایندگی را از فرماندارمهریز تحویل گرفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مراسمی با حضور فرماندارمهریز و محمد رضا صباغیان نماینده منتخب شهرستانهای مهریز،بافق،ابرکوه،خاتم و بهاباد در مجلس دهم و اعضای هیات اجرایی و نظارت در راستای اجرای ماده ۸۹ قانون انتخابات برگزار گردید.

نماینده عالی دولت در مهریز در این جلسه اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت و مسئولان ذیربط، تمام فرایندهای انتخابات در موعد مقرر انجام شد و بر اساس برنامه زمانبندی پیش رفت و همگی شاهد یکی از کم حاشیه ترین انتخابات  بودیم وهمه مسئولان  با تمام توان کامل در جهت توسعه شهرستان آماده همکاری با منتخب مردم شریف شهرستان هستند.

 در ادامه محمد رضا صباغیان  منتخب مردم شهرستانهای بافق ، مهریز،ابرکوه ،خاتم و بهاباددر این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد مردم شریف بزرگترین حوزه انتخابیه کشوروهمچنین از زحمات همه عوامل انتخابات عنوان کرد:   باوحدت و همدلی در زمینه پیشرفت و عمران و آبادانی و همچنین برای توسعه متوازن در منطقه تلاش خواهند کرد.

در پایان این مراسم حکم اعتبارنامه منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  قرائت و توسط فرماندار شهرستان تقدیم محمد رضا صباغیان بافقی  شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا