رییس سازمان نظام مهندسی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، از افتتاح ساختمان جدید این سازمان خبر داد..

مهندس خلف باغی گفت: این سازمان با عضویت بیش از 3500 فارغ التحصیل رشته های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی ،یکی از سازمان های نمونه در سطح کشور می باشد که این امر با همت اعضا و کارکنان این سازمان محقق شده است.

وی ادامه داد در سالهای اخیر اقدامات خوبی در جهت بکارگیری اعضا در طرحها و پروژه های مختلف انجام شده است و در حال حاضر حدود 500 نفر از اعضا در تهیه طرح ها و انجام پروژه ها با سازمان همکاری دارند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور در خصوص تفاهم نامه هایی که با دستگاههای مرتبط منعقد شده است گفت: تمام تلاش همکاران ما در مجموعه سازمان، رشد و ارتقا جایگاه مهندسی در عرصه های کشاورزی و دامپروری و منابع طبیعی بوده است و در این راستا، تفاهم نامه های زیادی با سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره منابع طبیعی و سایر دستگاهها به امضا رسیده است.وی همچنین از اجرایی شدن تفاهم نامه طرح های آبیاری تحت فشار و کم فشار در استان خبر داد.

 مهندس محمد رضا خلف باغی همچنین  از افتتاح ساختمان جدید سازمان در پایان این هفته خبر داد.ساختمان سازمان نظام مهندسی در زمینی بمساحت 170 متر مربع در 5 طبقه با زیربنای 700 متر مربع  با حضور رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و مسئولین استان به بهره برداری خواهد رسید که شامل واحدهای اداری، سالن جلسات ، نمازخانه، کلاس آموزشی و..... می باشد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا