یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"رئيس پليس فتا فارس از دستگيري متهم انتشار تصاوير خانوادگي در شبکه هاي اجتماعي خبر داد. 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "سيدموسي حسيني" گفت: چندي پيش دختري جوان با ارايه مرجوعه قضايي به پليس فتا استان فارس مراجعه و اظهار كرد؛ شخصي ناشناس اقدام به انتشار تصاوير شخصي وي در شبکه هاي اجتماعي موبايلي كرده که اين امر موجب فروپاشي زندگي وي و جدايي از همسرش شده است. 
وي ادامه داد: پس از تحقيقات و بازجويي هاي ابتدايي از شاکي مشخص شد وي قبل از ازدواج با فردي که قصد ازدواج با وي را داشته در تماس بوده و اين پسر به بهانه هاي مختلف عکس هايي را از وي درخواست مي کرده که با توجه به حساسيت موضوع فرد مورد نظر شناسايي و به اين پليس احضار شد. 
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان فارس افزود" پس از احضار مظنون پرونده به اين پليس، تحقيقات آغاز شد که وي در بازجويي ها منکر هرگونه انتشار تصاوير در شبکه هاي اجتماعي شد و پس رويت مستندات فني کارشناسان اين پليس متهم لب به سخن گشود و گفت پس از شنيدن جواب منفي از خانواده دختر و ازدواج وي تصميم ناشيانه اي گرفتم و عکس هاي او را در شبکه هاي اجتماعي تلگرام و واتساپ منتشر کردم. 
سرهنگ حسيني از کاربران شبکه هاي اجتماعي درخواست كرد: از انتشار اين عکس ها خودداري کرده و به محض رويت اين عکس ها آن را از گوشي خود حذف كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا