یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد"- فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در مراسم تجليل از معلمان شهرستان گفت :معلمان در صف اول مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن بوده و نقش بي بديلي در خنثي سازي تهاجم فرهنگي دشمنان نظام و انقلاب برعهده دارند. 
 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سرهنگ "احمد کمالي" در مراسم تجليل از معلمان شهرستان ابرکوه که در "سالن شهيد رجايي" برگزار گرديد بيان كرد: بعد از خانواده مهمترين مرجع اثرگذار در تعيين و تشكيل شخصيت انسان ها ، "محيط هاي آموزشي و معلمان" هستند و همه ما به نوعي مديون زحمات، خدمات و تلاش هاي معلمان و اساتيد در سنوات مختلف اعم از ابتداي كودكي تاكنون هستيم . 
وي خاطرنشان كرد: دوازدهم ارديبهشت؛ روز پاسداشت مقام و منزلت انسان‌هاي وارسته و فداكاري است كه از عمق جان عهده‌دار تعليم و تربيت نسل آينده و پايه گذار پيشرفت و تعالي جامعه‌ به سوي کمال هستند.
سرهنگ کمالي با اشاره به اينكه شخصيت همه انسان ها در يك بستر مهم تربيتي شكل مي گيرد، بيان داشت: بعد از محيط خانواده، مهمترين مرجع اثر گذار در تعيين شخصيت انسان ها محيط آموزشي و معلمين هستند كه در اوج محبت و دوستي و عشق در انتقال مفاهيم آموزشي فعاليت مي كنند. 
اين مقام انتظامي در ادامه گفت: زحمات و تلاشي كه يك معلم و يك استاد انجام مي دهد تا بتواند در انتقال مفاهيم و فهماندن موضوع درسي به فراگير و دانشجو كمك كند، ستودني و قابل تحسين است. 
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه درخاتمه اظهار داشت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تبريک اين روز بزرگ به همه فرهنگيان شريف، در اين پيام آورده است؛ ياد و خاطره جانفشاني هاي معلمان شهيد، جانباز، ايثارگر و بويژه استاد شهيد آيت الله مرتضي مطهري را گرامي مي داريم.. 
گفتني است اين مراسم با همراهي رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت پذيرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا