مدير عامل شركت آبفاي استان يزد گفت : مصاديق اقتصاد مقاومتي بايد در تمام حوزه هاي فعاليتي آبفا ديده شود .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد  علي اسلامي در جمع پرسنل با اشاره به نامگذاري سال جديد گفت :  بايد مصاديق اقتصاد مقاومتي را در تمام امور زندگي در توليد، توزيع ، مصرف ، خدمت به مردم و ... به كاربگيريم .

اسلامي، ساخت تصفيه خانه هاي فاضلاب كه با بازچرخاني آب ، باعث استفاده مجدد  آب در بخش كشاورزي و صنعت مي شود را  از زيرساخت هاي اقتصادي در حوزه آبفا نام برد .

وي هم چنين كنترل هدررفت آب را از ديگر مصاديق اقتصاد مقاومتي دانست و اظهارداشت :  اگرچه استان ما هميشه در بحث كنترل هدررفت آب در كشور جايگاه مناسبي داشته است اما با تلاش بيشتر و كاهش 5 تا 6 درصدي  هدررفت  مي توان 2تا 3 سال بحران آب را به عقب انداخت .

وي افزود : مجموعه اي به نام  اقتصاد مقاومتي در شركت ايجاد شده كه همكاران مي توانند تمام افكار و پيشنهاد هاي خود را در تمام حوزه ها با آن مجموعه در ميان بگذارند و قطعاً پيشنهادهاي آن ها پيگيري خواهد شد .

مدير عامل شركت آبفا يكي از اهداف اصلي سازمان را تكميل مكارم اخلاق و احترام به همكاران و مردم دانست و افزود : كسب رتبه برتر در خدمات رساني و تكريم ارباب رجوع در سال گذشته ، نشان دهنده  اخلاق مداري همكاران ما مي باشد .

اسلامي در ادامه با اعلام اقدامات انجام شده در سال گذشته ، بهره برداري از 11 حلقه چاه آب شرب در منطقه يزدگرد، ساخت  مخزن 30 هزارمترمكعبي يزد و آبرساني به شهرستان ها ( اجراي خط انتقال آب  به بهاباد و ندوشن ) را از اهم فعاليت ها برشمرد .

وي خاطرنشان كرد : با توجه به شرايط خشكسالي و كاهش ميزان بارندگي در سال گذشته ، خوشبختانه به لطف خداوند توانستيم در سخت ترين شرايط وضعيت آب استان را مديريت كنيم و مانع از لطمه زدن به شهروندان شويم .

وي در پايان ، خدمت در شركت آبفا را به عنوان حياتي ترين خدمت به مردم معرفي كرد و ضمن تشكر از تلاش تمام همكاران بيان كرد : اين شركت از ابتداي تاسيس تاكنون به عنوان شركت موفق و شاخص در بين شركت هاي آبفاي شهري و روستايي كشور مطرح بوده كه اين افتخار بزرگي است و اميدواريم در آينده تداوم داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا