فرماندار يزد گفت: بايد مسئولين ذيربط زمينه را براي مشاركت مردم به ويژه خيرين در رفع نيازها و كمبودهاي و ارتقاء سطح كمي و كيفي مدارس علوم و معارف اسلامي فراهم نمايند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، فرماندار يزد به همراه مديركل تبليغات اسلامي استان، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري از مدارس علوم و معارف اسلامي (صدرا) بازديد كرد.

" محمود شاكري شمسي " در حاشيه اين بازديد با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد دكتر مرتضي مطهري و هفته معلم افزود: موفقيت مديران و مسئولين امروز كشور مرهون تلاش و خدمات صادقانه معلمين است و قطعاً در آينده نيز دانش آموزان به واسطه تلاشهاي جامعه فرهنگيان در نقش هاي خود در عرصه هاي مختلف موفق خواهند شد.

فرماندار يزد با تقدير از عملكرد مثبت مسئولين مدارس صدرا در شهرستان يزد اظهار داشت: خوشبختانه با همكاري سازمان تبليغات اسلامي و اداره كل آموزش و پرورش استان و برنامه ريزي هاي صورت گرفته دانش آموزان اين مدارس در اين مدت كوتاه افتخارات بسيار مهمي را در زمينه هاي علمي، فرهنگي و هنري كسب نموده اند كه شايسته تقدير است.

وي بر استفاده از ظرفيت خيرين در مدارس علوم و معارف اسلامي نيز تأكيد كرد و ابراز داشت: بايد مسئولين ذيربط زمينه را براي مشاركت مردم به ويژه خيرين در رفع نيازها و كمبودهاي و ارتقاء سطح كمي و كيفي اين مدارس فراهم نمايند.

" شاكري شمسي " در پايان تصريح كرد: فرمانداري يزد آمادگي دارد تا با برقراري تعامل بين بخشي ميان ادارات و نهادهاي شهرستاني و استاني، در استفاده از امكانات و تجهيزات در اختيار دستگاه هاي اجرايي به منظور حل برخي از مشكلات حال حاضر مدارس اقدام لازم معمول دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا