به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ ياردهمين يادمان شهداي گمنام دانشگاه آزاد اسلامي بافق با عنوان "مسلخ عشق" با حضور امام جمعه ، فرماندار، مسئولان ، خانواده معظم شاهد و ايثارگر و مردم ولايي و شهيد پرور بافق در مسجد وليعصر(عج) دانشگاه برگزار شد.

حضرت حجت الاسلام حسين جوشقانيان ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) به چهار علم برتراز ديدگاه امام موسي كاظم (ع) اشاره كرد و گفت : خداشناسی ،خودشناسی ،هدف‌شناسی وآسيب شناسي علومي است كه مردم به آن نياز دارند.

وي به برکت خون شهدا، عزت و سربلندی نصیب کشور شده و ملت با تبعیت از ولایت فقیه اجازه نخواهند داد دشمنان خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد کنند.

دبیر شبکه ملی وارثون کشور با اشاره به اینکه از سال ۴۲ تا به امروز نزدیک به ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم، گفت: آن مفهومی که میان همه وصایای شهدا مشترک بود، تبعیت از امر ولایت و دفاع از ارزش های انقلاب است.

جوشقانيان از رهبري به عنوان ميراث ماندگار امام خميني (ره) ياد كرد و گفت : امروز اگر مردم ولایتمدار بخواهند به مولا و آقای خویش اقتدا کنند باید از راهی که شهدا توصیه کرده‌اند پیروی کنند و از رهبری و ولایت فقیه تبعیت همه جانبه داشته باشند.

دبیر شبکه ملی وارثون کشور افزود: نسل جوان و دانشجو با بصیرت و شناخت دشمنان دین و نظام، باید الگویی ناب برای آیندگان باشد.

در ادامه حجت الاسلام عبدالناصر جلالیان به یاد دانشجوی مدافع حرم، شهید محمدخانی به اجرای پرده خوانی پرداخت و از رشادتهای سرداران سپاه اسلام در دفاع از حرم آل الله در سوریه و عراق برای حاضران سخن گفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا