فرماندار بافق در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم دیار دارالشجاعه بافق در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق متن پیام "سید مهدی طلایی مقدم" بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

مردم فهیم ، صبور و با فرهنگ شهرستان بافق، دهم اردیبهشت برگ زرین دیگری شد بر افتخارات مردم دیار دارالشجاعه بافق،حضور حداکثری و 91.2 درصدی در انتخابات آنهم در دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور بی سابقه بود.

 اینجانب ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مردم عزیز این دیار به ویژه خانواده معظم شهداء، ایثارگران ، جانبازان، کارگران، فرهنگیان و بازاریان، زنان و مردان و از کلیه عوامل انتخابات به ویژه ، ستاد انتخابات، هیاتهای اجرایی، نظارت و بازرسی که با تسلط و اجرای کامل قوانین و مقررات ،امانت مردم که همانا رای مدنظر مردم بود را به سر منزل مقصود رسانیدند صمیمانه سپاسگزارم.

بی تردید حضور بی نظیر مردم عزیز در این انتخابات ،ثمره وحدت ، همدلی،تعلق خاطر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولین آن ، آرمان های حضرت امام و تاکیدات مقام معظم رهبری بوده، آرزومندم نتیجه آراء این شهرستان و چهار شهرستان دیگر این حوزه انتخابی که باعث گردید در سال 95 برای اولین بار افتخارنمایندگی حوزه پنج شهرستان به مردمان دیار دارالشجاعه بافق سپرده شود برهمگان مبارک و میمون باشد.

جای دارد ضمن تبریک به مردم عزیز بافق به منتخب مردم جناب آقای محمدرضا صباغیان بافقی نیز تبریک گفته و برای ایشان توفیق خدمت و موفقیت در امور محوله آرزو نمایم.

موفقیتی که قطعا در سایه اشرافیت کامل بر حوزه انتخابیه ، وضع قوانین و مقررات که تسهیل کننده امور مردم در این حوزه باشد و همچنین با تعامل و همکاری ایشان با نهاد ها ، وزارتخانه ها و مجموعه مدیریت آنان ، دریک کلام وحدت و همدلی محقق شود.

خداوند بخشنده و مهربان را شاکریم و فرصت پیش رو را مغتنم می شماریم تا با تداوم و تشدید همدلی در راستای تکمیل صنایع جوارمعدنی ، تکمیل صنایع جوار ریلی، صنایع دستی ، گردشگری و صنعت توریسم، کشاورزی و دامپروری با محوریت خرما، پسته، آبزیان آبشوری، توریست سلامت گامهای موثرتر و بلندتری برداریم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا