همزمان باروز معلم مدیرکل آموزش وپرورش استان باحضور درچند مدرسه ، روز معلم را به همه معلمان استان تبریک گفت و با اهدای شاخه گل اززحمات معلمان تقدیرکرد.

 احمدشیرزاد دراین مراسم افزود : بايد فرهنگ تجليل از معلمان در جامعه نهادينه شود و آحاد مردم از معلم تجليل كنند.

وي رويكرد اينده نظام تعليم و تربيت را رويكرد مدرسه محور دانست و اظهار داشـت: بايد زمينه اي فراهم كنيم كه همه آحاد جامعه در قالب تشكلهاي دانش آموزي، فرزانگان، سازمان دانش اموزي ، بسيج دانش اموزي، تشكلهاي مدرسه و سازمانهاي دولتي و مردم نهاد تجليل از معلمان را به دست گيرند.

به گفته وي طي سالهاي اخير اين دسته از تشكل ها و همچنين برخي از شوراهاي اسلامي و تشكلهاي مختلف به نوعي وارد اين عرصه شده و از معلمان خود تجليل مي كنند.

شيرزاد يادآور شد: امسال مديران دستگاههاي دولتي به مدارس رفتند و در كنار دانش اموزان از معلمان تجليل مي كنند و به دانش اموزان ياد مي دهند كه بايد قدردان معلم خود باشند.

وي اضافه كرد: به همين مناسبت امروز تعدادي از مديران دستگاههاي دولتي و غير دولتي به مدارس رفتند و از معلمان تجليل كردند ضمن آنكه برخي از آنان هم به ديدار معلمان قديمي خود شتافتند.

مدير كل آموزش و پرورش يزد تصريح كرد: همچنين مسئولان آموزش و پرورش استان هم به همين مناسبت به مدارس خاص و روستايي رفته اند تا از معلمان تجليل و ساعاتي را در كار دانش آموزان باشند.

وي افزود: رويكرد ما اين است كه از همه معلمان در هم سطوح تجليل شود و اين فرهنگ از دانش آموزان ديروز به امروزي ها منتقل شود.

استان يزد 200 هزار دانش آموز و حدود 18 هزار فرهنگي دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا