در دويست و هشتاد و هفتمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر يزد هفته معلم  و روزجهاني كارگر گرامي داشته شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر يزد در اين جلسه به سالروز شهادت فيلسوف بزرگ شهيد مطهري اشاره كرد و افزود: آرزو مي كنيم خدا اين شهيد بزرگوار را با ائمه اطهار محشور گرداند و انشااالله جامعه دانشگاهي ما هم  بتواند به خوبي از فيوضات اين بزرگوار در سطع يادگيري علوم استفاده كند.

حجت السلام زارع در ادامه ضمن گراميداشت روز ملي خليج فارس گفت: گرچه دشمنان ايران اسلامي مي خواهند با شعار خليج عرب،  روابط ايران را در منطقه  با ديگر كشورهاي همسايه خراب كنند اما خوشبختانه درآيت و هوشياري رهبر معظم انقلاب مانع از به ثمر رسيدن نقشه شوم دشمنان شده است.

همچنين وي به سالروز شكست جنگ نظامي آمريكا در ويتنام اشاره كرد و گفت : اين شكست و شكست هاي ديگر نشان مي دهد كه  آمريكا در هر جنگي كه شروع كرده موفق نبوده است.

رئيس شوراي اسلامي شهر يزد همچنين ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر گفت: روز کارگر، فرصتی است برای پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری که با ظهور خلاقیت ها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره بعنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده­اند.

همچنين در اين جلسه اميرحسين رادمنش عضو شوراي اسلامي شهر يزد  گزارشي از سفر به تهران در ديدار با رياست جمهوري ارائه داد و افزود: با پيگيري هاي رياست جمهوري قرار است براي شهرداري ها در آمد پايدار ايجاد شود  ومديريت واحد شهري ايجاد شود كه مي تواند توسعه شهر و شهرداري را در بر داشته باشد.

 

جلسه علني شوراي اسلامي شهر يزد با حضوراحمد شيرزاد مدير كل آموزش و پرورش استان و هيئت همراه ادامه پيدا كرد و هريك از اعضاي شورا  ضمن تبريك هفته معلم، اين روز را به تمامي معلمان زحمتكش تبريك گفتند.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر يزد در اين جلسه ضمن خوش آمد گويي به مدير كل آموزش و پرورش استان و هيئت همراه و تبريك روز و هفته معلم افزود: تعلیم و تعلم از شئون مقدسی است که خداوند متعال این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرد تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

حجت الاسلام زارع گفت: به همت شهرداري و با مصوبه شوراي اسلامي شهر يزد در بحث آسفالت مدارس از سوي شهرداري اقدامات خوبي انجام شد و اميدواريم آسفالت ساير مدارس  باقي مانده نيز  انجام شود تا انشاالله دانش آموزان در طول تحصيل  با مشكلي مواجه نباشند .

 

مدير كل آموزش وپرورش استان هم ضمن قدرداني و تشكر از شوراي اسلامي شهر يزد و تبريك هفته شورا ها گفت:  از مساعدت ها و همياري هاي شوراي اسلامي شهر يزد و شهردار در آسفالت مدارس فرسوده  تقدير و تشكر مي كنم و اميدوارم با محقق شدن بودجه شهرداري، كمك 2ميليارد توماني شهرداري به آموزش و پرورش كه از مصوبات شوراي اسلامي شهر بوده است پرداخت شو تا مشكلات مدارس برطرف شود.

همچنين در اين جلسه به مناسبت هفته معلم، از سوي شوراي اسلامي شهر يزد  با اهداء  لوح سپاس از زحمات و تلاش هاي مدير كل آموزش وپرورش استان تجليل شد.

در ادامه جلسه مهندس سيد حسيني معاون عمراني استاندار به منظور تبريك هفته شوراها در جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد حاضر شد و با تبریک و تهنیت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها به آحاد جامعه خصوصاً اعضای زحمت کش و دلسوز شوراهای شهر و روستا، به اهمیت و جایگاه شوراها اشاره و گفت: شوراها یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و کارآمدی، انسجام و جامع نگری این نهاد مردمی بسترساز تقویت توسعه متوازن و مشارکت همه جانبه می باشد.

رئيس شوراي اسلامي شهر يزد هم ضمن تشكر از حضور معاون عمراني استاندار در جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد، از حمايت هاي استانداري قدرداني كرد و افزود: اميد واريم بتوانيم با تعامل يكديگر در جهت خدمت خالصانه به مردم گام هاي موثري برداريم.

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا