عملکرد سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه از سوی محمد جواد کریمی، مدیرعامل این سازمان تشریح شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه با حضور در برنامه رادیویی صدای شهر عملکرد این سازمان را تشریح کرد و تصریح نمود: در سال گذشته پنج دستگاه اتوبوس جدید بی . آر. تی خریداری و بدینوسیله مسیر سه بی. آر . تی با شروع از مبدأ خیابان امام (ره) در مسیر میدان امام رضا (ع) ، بلوارهای صابر یزدی، نواب صفوی، دولت آباد، 22 بهمن و هفده شهریور تا پایانه غدیر به صورت رفت و برگشت راه اندازی شد.

محمد جواد کریمی همچنین گفت: علاوه بر این در سال 94 با راه اندازی پایانه دروازه قرآن که از این مبدأ به مقاصد دانشگاه و پایانه های دولت آباد، امام خمینی (ره)، شهدای محراب و جانباز سرویس دهی می شود، مسیرهای منتهی به مسکن های مهر، شهرک ولی عصر(عج)، خیابان شهیدان ادهمی، بلوار شهید عابدی، خیابان آذر یزدی و... نیز از این پایانه  مورد پوشش قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: بازسازی و مرمت تابلوها و ایستگاههای موجود در سطح شهر، راه اندازی ایستگاههای جدید در خطوط تازه، نصب 160 دستگاه سایبان و راه اندازی مجدد خدمات پایانه جانباز ( اطلسی )  از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان می باشد.

کریمی با سفارش بر حفظ، نگه داری و نظافت ایستگاهها و داخل اتوبوسها خاطرنشان کرد، که  مبلمان شهری متعلق به همه مردم است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه درخصوص معافیت یا تخفیف ویژه نابینایان در استفاده از اتوبوس نیز گفت: لازم است از طریق جامعه نابینایان یا بهزیستی با سازمان اتوبوسرانی هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

وی با ذکر این مطلب که خودرو ویژه برای خدمت رسانی به ضایعه نخاعی ها در نظر گرفته شده اظهار امیدواری کرد: برای سایر معلولان هم خودروهای ویژه به خطوط اضافه شود.

محمد جواد کریمی تصریح نمود: از طریق هماهنگی با کانون بازنشستگان و شارژ کارت، تخفیف های ویژه ای برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وی از شهروندان خواست به جای وجه نقد از کارت های شهروندی جهت پرداخت کرایه استفاده نمایند تا آمار صحیح تری برای برنامه ریزی و خدمات رسانی بهتر و هدفمند تر به شهروندان عزیز، در اختیار مدیران و برنامه ریزان قرار بگیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا