استاندار یزد گفت : تکلیف و وظیفه سنگین ما در این مرحله از انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و امانت داری رای مردم است.
 

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان خاتم؛عصر جمعه دهم اردیبهشت ماه استاندار یزد، در فرمانداری شهرستان خاتم و در جمع اعضای هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ، ضمن تبریک هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت : مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ،آگاهانه و با هوشیاری و بیداری کامل و همراه با بلوغ سیاسی در عرصه سرنوشت ساز انتخابات بخوبی نقش آفرینی کردند و با اعتمادی که به دست اندر کاران و برگزار کنندگان انتخابات داشتند با حضور گسترده خود، مشارکتی باشکوه را رقم زدند .
"سید محمد میرمحمدی" ادامه داد : این اعتماد مردم به سرمایه ای از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل گردید و طبق گزارش های رسیده ، مردم پنج شهرستان خاتم ، مهریز، ابرکوه، بافق و بهاباد با همان روحیه و شور و نشاط در مرحله دوم انتخابات نیز شرکت کردند . 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم تاکید کرد: اجازه نمی دهیم حتی به یک رای مردم خدشه وارد شود و در تمام مراحل برگزاری انتخابات آن مراقبت ، تیزبینی و امانت داری لازم را خواهیم داشت. 
میرمحمدی تصریح کرد : هردو داوطلبی که در این حوزه انتخابیه نامزد ورود به مجلس شورای اسلامی هستند، برای ما عزیز هستند و مسئولان ارشد استان وظیفه دارند هر کسی به عنوان نماینده مردم به مجلس راه یافت را حمایت کنند .
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود : خوشبختانه استان یزد در موضوعات پس از برگزاری مرحله اول انتخابات نیز با رعایت اخلاق تمام نامزدها و هواداران آن ها با کمترین مشکل روبرو بود و قوانین و مقررات به طور کامل توسط دست اندر کاران برگزاری انتخابات رعایت شد .
وی اظهار داشت : باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که به فکر خدمت به مردم ، رفع مشکلات آن ها و کار و تلاش برای سرافرازی ایران اسلامی باشند و از دعواهای جناحی، سیاسی و گروهی پرهیز کنند .
میرمحمدی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد : مسئولان و نمایندگان استان با کار وتلاش مضاعف در سال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان، گام های جدی و اساسی بردارند.


مشارکت بیش از 74 درصد مردم خاتم ، در انتخابات


فرماندار خاتم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از استاندار یزد و مسولان ارشد استان، برای توجه ویژه به شهرستانهای مناطق محروم از جمله شهرستان خاتم اظهار داشت : مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند ماه با حضور گسترده خود ، مشارکت 74 و 9 دهم درصدی را رقم زدند و در این مرحله نیز 850 نفر به عنوان عوامل اجرایی ، نظارت ، بازرسی، نظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات فعالیت می کنند.
"محمد زاده رحمانی" خاطر نشان کرد :36 شعبه اخذ رای در شهرستان خاتم ، مسئولیت اخذ آرای مردم را برعهده دارند که از این تعداد 25 شعبه ثابت ، 11 شعبه سیار ،10 شعبه روستایی و 15 شعبه شهری مشغول به فعالیت هستند .
گفتنی است استاندار یزد ، مدیر کل حوزه استاندار، فرماندار شهرستان خاتم و جمعی از مسئولان این شهرستان از شعبه های اخذ رای : حسینیه حضرت صاحب الزمان (عج) ، شبکه بهداشت و درمان مهدیه، اداره آبفای شهری و دبستان دخترانه حضرت زینب (س) هرات بازدید کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا