همزمان با فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم و تقارن آن با روز جهانی کار و کارگر فرماندارمیبد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل "حسین فلاح" به این شرح است:

دوازدهم اردیبهشت بهانه‌ای‌ است تا در این روز از معلمان و مربیان دلسوزی که پایه‌های تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان ما را در مدارس و آموزش‌وپرورش با الهام از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب محکم می‌کنند تجلیل کنیم.

ازآنجاکه شغل معلمی شغل انبیاست و امیر متقیان حضرت علی (ع) فرموده است:"هرکس کلمه‌ای‌ به من بیاموزد مرا بنده خودکرده است " جایگاه و اهمیت این قشر دلسوز و زحمت‌کش در سعادت و شقاوت جامعه ما روشن می‌شود.

بنابراین موفقیت‌های پیوسته دانش آموزان میبدی در کنکور سراسری مزید بر این است که مدیران و معلمان و مربیان آموزش‌وپرورش، از جان‌ودل درراه تعالی و پیشرفت دانش آموزان تلاش کرده‌اند که قطعاً معلمین عزیز در این موفقیت نقش‌آفرینی نمودند.

همچنین تقارن این روز بزرگ با روز جهانی کارگر بر ارزش این روز افزوده است و جامعه کارگری شهرستان میبد به‌عنوان بازوی مهم در پویایی و رونق اقتصادی و حرکت چرخ صنعت، تاکنون موجب آثار و برکات فراوانی در مسیر رشد اقتصادی و رفاهی شهرستان رقم‌زده‌اند.

هرچند به علت رکود اقتصادی، صنعت شهرستان باکمی مشکلات مواجه شده است؛ اما کارفرمایان و کارگران با اتکا به" اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"، همچنان سنگر تولید و رونق اقتصادی را رها نکرده و مجاهدانه در این مسیر شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

این‌جانب روز دوازدهم اردیبهشت سالروز بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و روز جهانی کار و کارگر را به‌عنوان دو قشر بسیار تأثیرگذار و محوری در جامعه به آن‌ها تبریک می‌گویم و از خدمات خالصانه و بی‌ریای آن‌ها در حفظ هویت ملی و فرهنگی و اقتصادی قدرانی می‌نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا