به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ رئيس هيات بازرسي انتخابات شهرستان بافق در آستانه برگزاري انتخابات مرحله دوم اظهار كرد: عوامل دخيل در برگزاري انتخابات بايد آستانه تحمل خود را بالا برده و همراه با رعايت تمام موازين قانوني با سعه صدر برخورد نمايند.

رضا شريعتي درخصوص دستورالعمل هاي وزارت كشور، اقدامات و موارد مربوط به بازرسي انتخابات عنوان نمود و افزود: همه تكاليف و وظايفي كه در مرحله اول براي هيأت بازرسي تعريف شده بود با هماهنگي هاي لازم در دستورالعمل هاي ابلاغي اين دوره نيز بر آن تأكيد شده است.

وی درخصوص وظايف سربازرسان و بازرسان همچنين لزوم تعامل و همكاري با آنها و ساير اقدامات به عمل آمده و تدابيرامنيتي صورت گرفته جهت اجراي انتخاباتي سالم و آرام و با شكوه خاطر نشان كرد : رعایت اصل بی طرفی و اصل امانتداری توسط هيات بازرسي انتخابات ملاك عمل است.

شريعتي اوضاع و فضای انتخاباتي شهرستان بافق را در شرایط کنونی، مناسب و توأم با آرامش ذکر کرد و افزود: مردم فهيم بافق به مانند سال های گذشته و در انتخابات های پیشین، در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با شوری وصف ناپذیر در پای صندوق های اخذ رأی حضور خواهند يافت.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا