به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ جلسه ستاد انتخابات شهرستان بافق با حضور فرماندار و سایر اعضای این ستاد در فرمانداري بافق با هدف ارائه گزارش عملکرد و وظایف هریک از کمیته های ستاد انتخابات برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن قدردانی از تلاش و زحمات اعضا در برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر بكارگيري تمام توان و تلاش اعضاي ستاد در برگزاري انتخاباتي با شكوه و سالم همانند دوره اول تاكيد كرد و اظهار داشت: حفظ امانت داري راي مردم و حفظ كامل بي طرفي اعضا در انتخابات مجلس شوراي اسلامي از جمله وظايف اصلي برگزار كنندگان انتخابات مي باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم با تشريح تاكيدات مقام معظم رهبري و رياست جمهور جهت برگزاری شکوهمند انتخابات پیش رو گفت: مسئولیت برگزاری انتخابات، مسئولیتی بسیار مهم و حائز اهمیت است و مسئولین برگزاری انتخابات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی می‌بایست به دقت به وظیفه خود عمل کنند.

وي با اشاره به این که می بایست به سمت اعتمادسازی مردمی و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری آنها حرکت کنیم،خاطرنشان کرد: رعایت بی طرفی و عدم جانبداری از نامزد و جریانی خاص رویکرد اصلی وزارت کشور در انتخابات پیش رو است.

در ادامه این نشست اعضا به ارائه گزارش عملکرد اقدامات خود پرداختند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا