فرماندار بافق ضمن اعلام ممنوعیت تبلیغات نامزدها از 8 صبح امروز از آمادگي مردم دارالشجاعه بافق براي خلق حماسه اي ديگر خبر داد.

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ فرماندار بافق از ممنوعیت تبلیغات نامزدها از 8 صبح امروز و آمادگي مردم دارالشجاعه براي خلق حماسه اي ديگر در مرحله انتخابات دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

سيد مهدي طلايي مقدم گفت : مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه دهم اردیبهشت در 35 شعبه اخذ راي شهرستان بافق آغاز و به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت.

وی با تاكيد بر حضور همشهريان در ساعات اوليه راي گيري خاطر نشان كرد: تمدید زمان برگزاری انتخابات بر عهده شخص وزیر کشور است و در صورت نیاز بنا به تشخیص وزیر امکان تمدید مدت زمان رای گیری وجود دارد.

به گفته رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان بافق، هم اکنون هیچ مشکل خاصی در برگزاري انتخابات وجود ندارد و تمامی امکانات و ملزومات لازم نیز برای برگزاری انتخابات در اختیار اين شهرستان قرار گرفته است و مردم دارالشجاعه بافق آماده خلق حماسه اي ديگر در اين شهرستان هستند.

طلايي مقدم با اشاره به واجدين شرايط راي دادن در اين مرحله از انتخابات گفت : کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند که در مرحله نخست یا در هیچ حوزه ای رای نداده باشند یا در مرحله قبل در همان حوزه ای که انتخابات به مرحله دوم رفته است، رای داده باشند و همه کسانی که متولد 1377/2/10 به قبل هستند، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا