یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"رئيس پليس فتا فارس از دستگيري فردي خبر داد که در فضاي مجازي با راه اندازي سايتي با عنوان همسريابي اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه مي كرد. 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "سيدموسي حسيني" گفت: کارشناسان پليس فتا استان فارس هنگام رصد فضاي مجازي متوجه سايتي شدند که در قالب همسريابي و با ارايه شماره کارت و دريافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد مي كرد. 
وي ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته عده اي افراد سودجو اقدام به طراحي سايت هايي كرده اند که با عنوان همسر يابي اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده ها مي کنند. 
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان فارس افزود: پليس فتا که وظيفه گشت زني در فضاي مجازي را بر عهده دارد در چنين مواردي بلافاصله وارد عمل شده و عوامل خاطي را شناسايي و طبق قوانين با افراد متخلف برخورد مي کند. 
سرهنگ "حسيني" با اشاره به دستگيري متهم اين پرونده، گفت: وي در بازجويي هاي اوليه و پس از رويت مستندات و ادله ديجيتال به جرم انتسابي اعتراف كرد.وي از شهروندان درخواست كرد: در فضاي مجازي به دنبال مسايل و مشکلات شخصي خود نباشند چرا که فضاي مجازي به هيچ وجه قابل اعتماد و اطمينان نيست و افراد سودجو به دنبال منافع شخصي خود در اين فضا مي باشند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا