یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"پلیس استان یزد" يزد- رئيس پليس راهور استان گفت: نتيجه افزايش سطح آگاهي مردم، فرهنگ سازي و اقدامات آموزشي از طريق ظرفيت هاي رسانه، ارتقاي انضباط ترافيكي، كاهش تصادفات و در امان ماندن خانواده ها از آثار منفي تصادفات است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ" منصورجمشيدي" افزود: فرهنگسازي و سنگين کردن جريمه ها به تنهايي زمينه کاهش تلفات و تصادفات را فراهم نمي کند و بايد براي اشخاص متخلف، محروميت هاي اجتماعي در نظر گرفت تا فرد متخلف به واسطه تخلف خود از برخي از خدمات اجتماعي محروم شود تا هم الگويي براي افراد جامعه شود و هم به واسطه جبران محروميت خود از ارتکاب تخلفات ديگر اجتناب کند. 
وي در ادامه افزود: کاهش تصادفات دغدغه كليه مسئولان بوده و با برنامه ريزي، فرهنگ سازي، اصلاح قوانين صورت گرفته و استفاده از ظرفيت حداکثري پليس، اين روند نزولي كاهش تلفات را مشاهد خواهيم کرد. 
جمشيدي با تاکيد بر نقش ارتقاء فرهنگ ترافيک در تصادفات تصريح کرد: نتيجه افزايش سطح آگاهي مردم، فرهنگ سازي و اقدامات آموزشي از طريق ظرفيت هاي رسانه ارتقاي انضباط ترافيكي، كاهش تصادفات و در امان ماندن خانواده ها از آثار منفي تصادفات است. 
سرهنگ جمشيدي خاطر نشان کرد: همراهي و مشارکت مردم با پليس، خود در حوزه ترافيک نقش تعيين کننده در کاهش تصادفات دارد و اميدواريم اين همراهي و تعامل و همدلي مردم با پليس آينده به اوج خود برسد. 
رئيس پليس راهور استان يزد در پايان از رانندگان خواست: مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت کنند و در همه شرايط سرعت مطمئنه را سرلوحه خود قرار دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا