فرماندار بافق در جشن آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب در آموزشگاه بنت الهدی صدر گفت: همدلی و همزبانی بر پایه اعتماد بین امام خمینی (ره) و مردم رمز اصلی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در کشور بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جشن آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی با حضور فرماندار بافق ، رییس اداره آموزش و پرورش ، معلمان و اولیا و دانش آموزان در آموزشگاه دخترانه بنت الهدی صدر این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه اظهار داشت: هماهنگی ، همدلی و همزبانی بر پایه اعتماد بین امام خمینی (ره) و مردم رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما بود.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: دانش آموزان امروز دولتمردان و آینده سازان این کشور و نظام هستند که باید با تلاش و کوشش در امر تحصیل بتوانند ادامه دهنده راه نیاکان و بزرگان خود باشند.

در ادامه این برنامه علی اصغر رنجبر رییس اداره آموزش پرورش نیز با قدردانی از زحمات فرماندار بافق پیرامون آغاز احداث سه مدرسه خیری در این شهرستان ،تعلیم و تربیت دانش آموزان را در محیطی با نشاط موجب سازندگی و پیشرفت دانش آموزان در تمامی زمینه ها عنوان کرد.

گفتنی است قرائت دکلمه و مقاله ، اجرای سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان ، تجلیل از دانش آموزان برتر در عرصه مسابقات علمی و فرهنگی و برپایی سفره سلامت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا