یزدفردا "دهقانی زاده خبرنگار یزد فردا "همایش کویرنوردی خانوادگی به همت هیئت ورزش های همگانی یزد و با همکاری هیئت بومی و محلی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی روستای فهرج، پایگاه بسیج و شرکت تعاونی خاطره پرديس کویر فهرج با حضور بیش از 1500 شرکت کننده درروز جمعه مورخ 23/11/94 در کویر فهرج یزد برگزار شد.

این همایش ساعت 7:30 صبح  روز جمعه آغاز شد. و در ابتدا شرکت کنندگان از بافت تاریخی و گردشگری فهرج با همکاری راهنمایان تور بازدید نمودند و سپس خانواده هاي ورزشكار در کمپ كويري فهرج حضور يافته و با همكاري دست اندكاران به اجراي برنامه هاي پيش بيني شده ورزشي در اين همايش از جمله: كویرنوردی، برگزاری مسابقه بادبادکها، طناب کشی، والیبال ساحلی، پرتاب گوی پرداختند.

در پایان این همایش به برترينهاي بخش های مختلف ورزشي و تعدادي از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه و به رسم یادگار اهداء گردید.

در این همایش فرهنگی ورزشی، داوود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، امیراعظم صحت مند سرپرست هیئت ورزشهای همگانی  یزد، سید حسین سیدعربی رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد ، محمد صادق حسيني رئيس و ديگر اعضاي شوراي اسلامي روستاي تاريخي فهرج حضور داشتند، همچنین مهدی جاور يكي از مجريان تواناي استان در این همايش به اجراي برنامه پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا