امام جمعه یزد با اشاره ضرورت تبعیت از ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گفت: مسئولان نظام نسبت به حراست از ارزشهای فرهنگی احساس مسئولیت کنند.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با عرض تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از مردم ولایت‌مدار استان یزد بابت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و اظهار داشت: مشارکت عمومی اقشار مختلف جامعه در مراسم بزرگداشت عید انقلاب، بیانگر پیام حمایت همه جانبه از انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت تبیعت از ولایت فقیه گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی بیش از پیش نسبت به حراست از ارزشهای فرهنگی انقلاب اسلامی احساس مسئولیت کنند.
امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن افزود: پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی، حرکتی بی‌نظیر است.
وی حکومت قرآن بر نظام اسلامی ایران را از جمله مهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری، مقدمه حکومت امام زمان(ع) است.
آیت الله ناصری انقلاب اسلامی ایران را میراث ائمه اطهار از صدر اسلام تا عصر
امروز عنوان کرد و اظهار داشت: احساس مسئولیت نسبت به مظلومان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی از جمله مهمترین ویژگیهای فرهنگ دینی در نظام اسلامی است.
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت حراست از امنیت و عزت انقلاب اسلامی تصریح کرد: فداکاری مردان و زنان انقلابی در عرصه‌های مختلف، نقش مهمی در ایجاد عزت و پایدرای نظام اسلامی ایران ایفا می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد توجه ویژه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی را، از جمله مهمترین رسالت کاندیدای انتخابات پیش‌رو دانست و بیان کرد: تقویت تقوای الهی در عرصه انتخابات، زمینه فعالیت و خدمت به مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های مختلف را فراهم می‌کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا