استاندار يزد در اجتماع عظيم و باشكوه مردم دارالعباده يزد در راهپيمايي 22 بهمن گفت: اتحاد، انسجام، همدلي و پايمردي رمز پيروزي ملت ايران در تمام دوران بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه گردهمایی پایانی راهپيمايي باشكوه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور امير دريابان «علي شمخاني» دبير شوراي عالي امنيت ملي، نماينده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه يزد، استاندار يزد، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم دارالعباده در ميدان امیر چخماق يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين اجتماع عظيم مردمي ضمن تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت:
اين شعور، شعف، عشق، علاقه، اتحاد و همدلي شما زنان و مردان استان در راهپيمايي 22 بهمن ستودني و شايسته تقدير است.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: وحدت كلمه، اتحاد و همدلي ملت ايران تحت رهبري حكيمانه حضرت امام خميني (ره) انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند و صبوري، پايمردي و ايستادگي، جان‌فشانی مردم در طول دوران مختلف موجب تداوم و حفظ انقلاب اسلامي در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان شده است.
وي افزود: امروز ايران اسلامي در تحولات منطقه نقش اساسي را بر عهده دارد و جهانيان به اين مهم اعتراف دارند كه جمهوري اسلامي ايران به يكي از قدرت‌های دنيا تبدیل‌شده است.


آب مسئله اصلي استان است


عالی‌ترین مقام اجرايي استان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: آب اصلی‌ترین مسئله استان است و مسئولان ارشد استان به تأمين آب آشاميدني مردم توجه ویژه‌ای دارند.
ميرمحمدي اظهار داست: خوشبختانه اقدامات خوبي در دولت تدبير و اميد براي خط دوم انتقال آب به استان انجام‌شده، مجري طرح، مکان‌یابی، كارگاه سدسازي،32 كيلومتر حفاري و 24 كيلومتر لوله‌گذاری پروژه انجام‌شده است و اميدواريم با حمايت دولت از اين پروژه، كار با همين سرعت ادامه يابد و آب شرب براي مردم تأمين شود.
وي همچنين به توجه دولت و مسئولان ارشد استان براي استفاده تمام مردم از نعمت گاز اشاره كرد و افزود: امروز از 20 شهر استان يزد 19 شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و عمليات اجراي گازرساني به شهرستان بهاباد نيز آغازشده و اميدواريم مردم بهاباد نيز در سال آينده از نعمت گاز برخوردار شوند.
استاندار يزد تصريح كرد: در دولت قبل درحالی‌که قيمت نفت به 130 دلار رسيد و دولت درآمد كلاني از فروش نفت به دست آورد تنها 37 ميليارد تومان براي پروژه گازرساني به استان اختصاص يافت.
ميرمحمدي ادامه داد: اما امروز در دولت تدبير و اميد و علی‌رغم تمام تنگناهاي مالي و فروش 25 دلاري نفت، 130 ميليارد تومان براي پروژه گازرساني به استان اختصاص‌یافته كه 68 ميليارد تومان از اين مقدار عملياتي و جذب‌شده است.
وي در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: استان يزد درزمینه های مختلف صنعتي، معدني، علمي، فناوري، گردشگري در كشور پيشتاز است و نقش مهمي را در توسعه كشور ايفا می‌کند.
گفتني است در پايان راهپيمايي 22 بهمن در ميدان امیر چخماق قطع‌نامه‌ای قرائت شد و مردم دارالعباده يزد با شعارهاي خود، بندهاي مختلف اين قطع‌نامه را تأييد كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا