امام جمعه بافق در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ؛ زبان مردم وحكومت ایران را زبان منطق و تعامل سازنده با جهان معرفی کرد.

یزدفردا :مردم متدین ، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بافق امروز در شکوهی بی نظیر و با نشاط و امید همچون سال های گذشته در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حضور بهم رسانده و بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

این راهپیمایی که از بسیج به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان ،مسئول پیگیری امور ویژه استاندار یزد ، مسئولان محلی ، روحانیون و مردم همیشه در صحنه بافق برگزار شد، شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعارهای ضد صهیونیستی بار دگر از استکبار اعلام انزجار کردند.

امام جمعه بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت 37 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز سی و هشتمین بهار عزت و آزادی با اشاره به اینکه ملت ایران یک ملت صبور ، شاکر و پایبند به اعتقادات دینی و ملی است گفت: بعد از گذشت 37 سال از عمر جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌های سیاسی،  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به توانمندی رسيدیم و ثابت كردیم كه زبان مردم وحكومت ما زبان منطق واستدلال و تعامل سازنده با جهان است.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی استقلال، آزادی ، امنیت و اقتدار کشور ایران را ثمره تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دانست و افزود: با تشکیل جمهوری اسلامی ایران یک تحول عظیم صورت گرفت که بینش سیاسی مردم بالا رفت که باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی در این مراسم اظهار داشت: ملت ایران اکنون در تمام عرصه ها در اوج اقتدار و افتخار است که جریان مذاکرات هسته ای نمونه بارز این اقتدار است که ایران با ۶ قدرت بزرگ پشت میز مذاکرات نشست و سربلند بیرون آمد.

امام جمعه بافق با اشاره به انتخابات درپیشرو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواستار حضور باشکوه مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر شد و گفت: حضور شما در انتخابات ۷ اسفند دشمن را ناامید می‌کند.

در پایان راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال، قطعنامه ای در ۱۰ بند قرائت شد که شرکت کنندگان مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی " الله اکبر" و "خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا