یزدفردا"شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد با صدور بيانيه اي از حضور حماسي و باشكوه مردم قهرمان و ولايتمدار يزد در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن قدرداني و تجليل كرد.

در اين بيانيه آمده است: بار ديگر حماسه عظيمي از وحدت و همبستگي ملت رشید و قهرمان ايران اسلامي در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن رقم خورد و عمق ارادت و دلبستگي مردم عزيز اين مرز و بوم را به نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمانهاي بلند امام راحل عظيم الشان(ره) به اثبات رسانيد.

مردم ولايتمدار و غيور استان دارالعباده يزد نيز همگام با آحاد مردم قهرمان ايران، با حضور حماسي و آگاهانه در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن، سالگرد پيروزي شكوهمندانه انقلاب اسلامي را گرامي داشته و به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) لبيكي از عمق جان گفتند.

شوراي ائتلاف اصولگرايان استان يزد ضمن قدرداني از اين حضور حماسي و دشمن شكن، در برابر اقيانوس باعظمت و خروشان ملت رشيد ايران در دفاع از ارزشهاي متعالي اسلامي و انقلابي خويش، سر تعظيم فرود آورده و سپاسگزاري خود را به پيشگاه مردم فهيم و هميشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم يزد تقديم مي دارد.

بي ترديد اين حضور درخشان و پرتلالو، مقدمه‌اي باشكوه و پرعظمت براي مشاركت حداكثري و حماسي مردم شريف در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در 7 اسفندماه خواهد بود.

و السلام علی عبادالله الصالحین

شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد

22/11/94

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا