د.

یزدفردا" به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ دهه فجر ، شامگاه دوشنبه (۱9 بهمن ماه) با حضور خانواده ی کارمندان سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان یزد در سالن راه و ماه با شکوه خاصی برگزار ش

رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان یزد ،ضمن تبریک بمناسبت ایام ا... دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت:انقلاب اسلامی و پیروزی خاص و اراده مردم بر جریان مستبد و فاسد پهلوی بیش از هر چیز بیانگر این است که سخت ترین مشکلات و پیچیده ترین مسیر ها با اراده جمعی ،همدلی ، همکاری و روحیه مشارکت حل و فصل خواهد شد.

محمد رضا علمدار یزدی با اشاره به حجم بالای کار در سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان یزد ،ضمن تقدیرو تشکر از کارکنان سازمان افزود: بیش از 70درصد اقتصاد استان در این سازمان خلاصه میشود 40 هزار واحد صنفی ،3612واحد صنعتی، بیش از 2000معدن .بحث های صادراتی ، بخش های بازرسی و قیمت گذاری همه وهمه در این سازمان صورت می پذیرد.و اینها میسر نمیشد مگر با تلاش ، همکاری،همدلی و مشارکت جمعی پرسنل سازمان با پشتیبانی خانواده های گرامی،صبوری همسرا ن،انگیزه بخشی فرزندان و دعای خیر پدران و مادران.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه" إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهی عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَرِ" گفت:یکی از زیباترین راههای خود تنظیمی نماز است اقامه نماز و بخصوص نماز جماعت،برای ما نتایج نابی را بهمراه دارد که مهم ترین آن در نظر داشتن رضایت خداوند در انجام امور است.

اجرای گروه سرود ناشنوایان ، موسیقی شاد ، تقلید صدا ،نمایش طنز، برگزاری مسابقه ، اهدای جوایز و لوح یاد بود بمناسبت جشن تکلیف دانش آموزان ، اهدای جوایز و لوح یاد بود به برندگان مسابقه  احکام ، نقاشی و نماز و تجلیل از تعدادی از خادمان نماز با لوح تقدیر و هدیه نفیس، از دیگر برنامه های این جشن یاشکوه بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا