جايگاه CNG شهرداری بافق به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ طی مراسمی جایگاه عرضه گاز CNG شهرداری بافق به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار  یزد ،مدیرعامل شرکت گاز استان ،فرماندار بافق و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در بلوار انقلاب این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید .

فرماندار بافق در این مراسم گفت: جایگاه CNG شهرداری بافق با صرف اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و شركت پخش فراورده های نفتی بافق تامین اعتبار شده است.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: این جایگاه با مساحتی در حدود 1200 مترمربع در بلوار انقلاب حد فاصل میدان بهارستان و فاطمیه این شهرستان احداث و زمینه اشتغال 5 نفر نیروی انسانی را فراهم کرده است.

وی افزود: این جایگاه با داشتن3 سكوی سوختگیری  مجهز به 6 نازل و 3 دیسپنسر با ظرفیت كمپرسور 1500 متر مكعب بر ساعت گاز طبیعی فشرده است.

فرماندار بافق در پایان از مسئولان شرکت گاز استان یزد، شرکت پخش فراورده های نفتی ، شهرداری ،شورای شهر و مدیریت توزیع برق شهرستان که در زمینه راه اندازی جایگاه عرضه گاز CNG  همکاری و مساعدت نمودند تشکر و قدردانی نمود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا