یزدفردا"دعوت شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد برای حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه

بسمه تعالی

 

بار دیگر سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران فرا می رسد و عطر یاد و خاطره عزیز امام راحل عظیم الشان(ره)و شهدای والامقام انقلاب اسلامی در جای جای این مرز و بوم پرگهر پراکنده می‌شود.

یوم ا... 22 بهمن، روز نصرت و  پیروزی همه فضیلت ها بر همه رذالتها و روز به ثمر نشستن خون مطهر حق طلبان تاریخ بر شمشیر طاغوتیان و قلدرمآبان است که سیطره استبداد و استکبارشان در برابر الهی‌ترین حماسه تاریخی ایرانیان در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی فرو ریخت و الگوی کاملی از قیام و مبارزه را برای عدالت جویان و مستضعفان جهان ارائه کرد.

نفس مسیحایی پیر فرزانه جمارانی و رهبری شجاعانه و عارفانه‌اش، وحدت، همبستگی و انسجام را برای ملت غیور و قهرمان ایران به ارمغان آورد و ریشه های ظلمت و فساد را با نور درخشان و پرتلالو اسلام ناب محمدی(ص) خشکاند و با تکیه بر توان جوانان برومند این مرز و بوم و دمیدن روح اعتماد به خویش و اتکا به توان داخلی، ترسیم‌گر عالی ترین‌ترین افقها برای این سرزمین گردید که موفقیت های چشمگیر در عرصه‌های معنوی، علمی و فناوری، دفاعی،عمرانی ، اقتصادی و اجتماعی، دستیابی به انرژی هسته‌ای و پیشرفت های چشمگیر در حوزه سلامت و پزشکی ،هوا و فضا و ... تنها بخش کوچکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی مردم عزیز ایران به رهبری امام راحل عظیم الشان(ره) و در امتداد آن توسط خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) است.

اقيانوس بی‌کران و پرتلاطم ملت رشید، وفادار و انقلابي ايران اسلامي، با حضور دشمن شکن خویش در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، بار دیگر این پیام روشن را به جهانیان خواهند داد که با اتکا به ذات اقدس الهی و روحيه خودباوري و برخورداري از نسل خلاق و جوانان برومندشان، پرچم مقدس ایران اسلامی را بر فراز قله‌های عزت و افتخار به اهتزاز درآورده و ایستادگی و مقاومتی مثال زدنی را در همه عرصه‌ها در برابر زياده خواهي و  توطئه هاي نظام سلطه و استکبار جهانی به نمایش گذاشته و فریاد دفاع از همه مظلومان و آزادی خواهان جهان را سرخواهند داد.

شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد ضمن دعوت از آحاد مردم قهرمان و شجاع دیار دارالعباده یزد برای حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، اطمینان دارد ملت عزیز و غیور ایران اسلامی، در آستانه انتخابات حساس و مهم 7 اسفندماه، با به نمایش گذاشتن همبستگی و وحدت بی نظیر خویش ، نقشه شوم دشمنان ، بدخواهان و عوامل پروژه از پیش شکست خورده ی « نفوذ » را منکوب و نقش بر آب خواهند کرد. ان شاء الله   

 

                                                    و السلام علی عبادالله الصالحین

شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا