معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از حضور و شرکت روسای خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر استان یزد در گردهمایی کشوری توانمندسازی روسای خانه های داوطلبی که به میزبانی قم برگزار شد خبر داد.

جلال بحرینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر اظهار داشت : این گردهمایی آموزشی بمدت سه روز و  با حضور 500 نفر از روسا و فعالان خانه‌های داوطلبی سراسر کشور در استان قم برگزار شد که روسای خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این گردهمایی حضور فعال و موثر را داشتند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت :  جذب، تقویت و گسترش داوطلبان یکی از عوامل موفقیت جمعیت هلال احمر در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله است و این کارگاه به منظور توانمندسازی روسای خانه‌های داوطلبی برگزار شده است .

بحرینی عنوان کرد : دیدار با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی و بازدید از نمایشگاه مهدویت از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بوده است .

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره توانمند سازی با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان داوطلبان، استاندار قم و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا