یزدفردا"اعظم شهرستانی از غبار رویی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهید محمد حسین شاکری توسط اعضا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

سرکار خانم اعظم شهرستانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر بیان کرد : مراسم غبار رویی مزار شهدا همزمان با دهه فجر و با حضور داوطلبان و جوانان این جمعیت در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهدا چشم وچراغ این انقلاب هستند افزود: وظیفه ما ادامه راه آن ها و انتقال ارزش های والای شهدا به نسل های بعدی است تا نسل های بعد بتوانند معنی و مفهوم انقلاب اسلامی را بهتر درک کنند و در حفظ و نگهداری آن از فریب دشمنان کوشا باشند.

دیدار اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با خانواده شهید محمد حسین شاکری

اعظم شهرستانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر، همزمان با دهه مبارک فجر از دیدار جمعی از اعضای داوطلب و جوان این جمعیت با خانواده شهید محمد حسین شاکری خبر داد.

وی ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: هدف از این دیدار زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین تجلیل وتکریم خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان بوده است و امید داریم مردم ما با استفاده از توصیه های شهدا در جهت پیشرفت خود و کشور عزیزمان تلاش کنند تا ایرانی سرافراز داشته باشیم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا