هم‌زمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر عملیات احداث «زائرسرای امام رضا (ع) استان یزد» در مشهد مقدس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار یزد آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز 19 بهمن عملیات احداث زائرسرای امام رضا (ع) استان یزد در مشهد مقدس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار یزد، امام جمعه مشهد مقدس، امام جمعه شهر بافق، شهردار یزد و جمعی از مسئولین استان آغاز شد.
استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن ایران اسلامی اظهار داشت: امیدواریم این زائرسرا بتواند در تسهیل سفر همشهریان گرامی نقش مهمی را ایفا کند و گره‌ از کار افرادی که همیشه آرزوی زیارت حضرت امام رضا (ع) را داشته‌اند و به دلیل هزینه های آن نتوانسته اند به این مهم دست پیدا کنند، باز شود.
«سید محمدی میرمحمدی» از همه افرادی که درزمینه های مختلف در احداث این زائرسرا همکاری می‌کنند تشکر کرد و افزود: همه باید همت کنیم تا هرچه زودتر این زائرسرا راه‌اندازی شود و به خدمت همشهریان گرامی درآید.
گفتنی است زائرسرای امام رضا (ع) استان یزد در مشهد مقدس در مساحتی بالغ‌بر 800 مترمربع و در 10 طبقه و زیربنای 5417 مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر 11 میلیارد تومان احداث می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا