عکاس"سعید قلی زاده ثالث مرکز دارالقرآن الکریم خانه کارگر طبس با حضور ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی و دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر و معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی طبس افتتاح گردید

مرکز دارالقرآن الکریم خانه کارگر طبس  با حضور ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی و دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر و معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی طبس افتتاح گردید.

همزمان با افتتاح دارالقران خانه کارگر دو تن از اساتید مجرب شهرستان به تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید پرداخته و محفل نورانی انس با قرآن در این مکان برگزار گردید

این مرکز با حمایت خانه کارگر و به مدیریت محمدصادق قاضی زاده که خود از قاریان برجسته شهرستان میباشد کار خود را آغاز کرده است.

 در پایان مراسم نیز از طرف مدیریت دارالقران لوح سپاسی به غلامرضا محمدی دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات طبس به پاس همکاری و حمایت از کار فرهنگ قرآنی تقدیم شد. 

همچنین در این مراسم حاج آقای آزاد ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی طبس گلشن  و دبیر ستاد دهه مبارک فجر شهرستان طبس با تبریک این ایام ا... قدم نهادن در راه ترویج فرهنگ قرآنی را ارزشمند دانست و برای تمامی دست اندرکاران فرهنگ و ترویج علوم قرآنی آرزوی موفقیت نمود.

ایشان در ادامه افزود: کار قرآنی کار بسیار پسندیده و مبارکی است اما این کار بسیار خطیر نیز هست و میبایست از استادانی برجسته در این زمینه استفاده نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا