فرماندار يزد گفت: عید انقلاب متعلق به اقشار مختلف جامعه ایرانی، با سلایق فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مختلف است.

یزدفردا" جلسه كميته مراسم ستاد دهه فجر با حضور فرماندار، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با بیان اینکه نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی امانت گرانقدر شهدا و ایثارگران است، اظهار داشت: مراسم های دهه فجر باید مظهر اتحاد و همبستگی اقشار مختلف جامعه باشد.

فرماندار يزد با اشاره به رويكردهاي ستاد دهه فجر در برنامه هاي و جشن هاي ايام الله دهه فجر افزود: دهه فجر نمادي از همدلي و همزباني دولت و ملت است و در اين زمينه سعي داشتيم تا زمينه مشاركت حداكثري مردم را برنامه هاي اين ايام فراهم سازيم.

وي حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن را مهم دانست و خاطرنشان كرد: عید انقلاب متعلق به اقشار مختلف جامعه ایرانی، با سلایق فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مختلف است.

رئيس ستاد دهه فجر شهرستان يزد در ادامه تصريح كرد: براساس برنامه هاي اعلامي از سوي ادارات و نهادهاي شهرستان يزد 220 برنامه در سطح شهرستان يزد در حال اجرا مي باشد.

" شاكري شمسي " اضافه كرد: به مناسبت اين ايام، در شهرستان يزد 59 پروژه با اعتباري بالغ بر پانصد و شصت هزار ميليون ريال به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار يزد اظهار داشت: اين پروژه ها در بخش هاي كشاورزي، انرژي ، فرهنگي و آموزشي ، رفاهي ، بهداشتي و بهسازي و نگهداري راه روستايي روستا، عمران شهري ، زيرسازي و آسفالت معابر و ... مي باشد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد توجه به مقوله امنیتی را از جمله ضروری‌ترین برنامه‌های مراسم دهه فجر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه استفاده همه افراد از وسایل شخصی سبب ایجاد گره ترافیکی در روز راهپيمايي می‌شود، بايد از ظرفیت حمل و نقل عمومی برای انتقال شرکت کنندگان به مسیرهای راهپیمایی استفاده شود.

" شاکری‌شمسی " در پايان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان‌ رهبری را مانور عزت و افتخار نظام اسلامی ایران عنوان کرد: اظهار داشت: ولایت‌مداری، اتحاد و همبستگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا