یزدفردا :نسخه جدید یزد فردا تا اول اسفندماه به صورت آزمایشی  راه اندازی خواهد شد .

به گزارش یزدفردا :سردبیر یزدفردا با اعلام خبر فوق گفت" ساختار اولیه سایت یزد فردا در سال 1384 با استفاده از کدی که توسط  مهندس راستیان به زبان PHP و با استفاده از بانک اطلاعات MySQL نوشته شده است، راه اندازی و مطابق هر کار نرم افزاری دیگر، در طول سالهای گذشته به تدریج بر اساس نیازهای بهره برداران سایت تغییراتی نیز در آن داده شد

وی در ادامه افزود:به علت بعضی از مشکلات ساختاری در مدیریت خبر و نیازبه افزودن موارد مورد نیاز در قسمت های مختلف پایگاه در  17 آبان89 با استفاده از نظر کارشناسان همراه همیشه وفادار یزدفردا و با حضور مدیر فنی تیم برنامه نویس ج آقای میلادراستیان  اولین جلسه بررسی  نظرات کارشناسان فنی و مدیر بهره برداری سایت یزدفردا با  مدیر پروژه طراحی سایت جدید یزدفردا تشکیل شد .

سردبیر یزدفردا در ادامه خاطرنشان کرد:ابتدای سال 90 سایت فعلی با همان قالب قبلی و تغییرات اساسی در پنل مدیریت خبر توسط آقای میلاد راستیان آماده و سایت جدید راه اندازی گردید تا در ادامه امکانات جدید و فالب جدید بارگزاری شود .

وی افزود»متاسفانه به علت مشکلات مالی کار ادامه نیافت و تا کنون با همان طراحی کار ادامه پیدا کرد و با عنایت  استقبال و رشد روزافزون کاربران سایت یزد فردا  و رشد و پیشرفت فن آوری های تولید محتوای اینترنتی در چند سال گذشته سبب شده است تا بازسازی و توسعه ابزاری و ساختاری سایت در دستور کار همکاران فنی سایت قرار داده شود.

سردبیر یزدفردا در ادامه افزود: برای آن روزها و آن امکانات مالی یزدفردا  کار خوب و در حد قابل قبول بود و امروز هم هنوز از کارآمدی لازم برخوردار است. اما برای آینده باید بتوان ساختار آنرا تغییر داده و نسبت به توسعه آن اقدام نمود.

وی در ادامه افزود: در طول دوره های اخیر تلاش شد تا راهکارهای مختلف بررسی شده و نسبت به انتخاب بهترین راه حل که هم به لحاظ بودجه ای قابل پذیرش بوده و هم بیشترین و بهترین امکانات را تامین کند، با گروهها و کارشناسان مختلف مشاوره صورت گرفت.


وی افزود:با توجه به کوتاهی های صورت گرفته توسط یزدفردا همکار خوب و فنی امان آقای راستیان را از دست داده و نتوانستیم توقعات اندک ایشان را تامین کرده و باعث جدایی ایشان از تیم طراح سایت شدیم و در نهایت آقای محسن ملاحسینی یکی از همراهان همیشکی تیم فنی به عنوان مدیر کار منصوب و کار را با تمام کاستی ها ادامه دهد تا در نهایت  بتوانیم سایت جدید ر باحفظ تمام مطالب قبلی از سال 84 تا کنون بازسازی و امکانات مورد نیاز جدید و قالب جدید را اضافه کنیم .

نظرات ،خواستها و نیازهای مطرح شده توسط مشاورین به مدیر فنی ابلاغ   پیرامون نظرات و برنامه های داده شده  و همچنین ایده های در نظر گرفته شده برای طراحی سایت جدید  اقدام شود .

وی گفت:در نهایت قالب جدید با ویژگی های جدید آن و امکاناتی که  مخاطبان و همکاران یزدفردا درخواست کرده بودند  و در قالب جدید امکاناتی نظیر خبرهای داغ، شنیدها ،اسلایدر اخبار مهم ،تفکیک خبر ها بر اساس پیشنهاد سردبیر های خبری ،ایجاد قسمت گفتگو ،نمایش تیتر کل خبرها ، امکان آپلو صدا ، فیلم ، کتاب، نرم افزار ، پر بحث ترین ؛ پر بازدید ترین  و نظر سنجی وتمام فایل های مورد نیاز و امکنات مدیریت خبر بر اساس نیازهای ضروری پنل خبرنگاری و سردبیر های بخش های مختلف خبر و یازده بخش شهرستانها به صورت کاملا مستقل شده است و به صورت آزمایشی فعال گردید .

امید است صاحب نظران برای هر چه بهتر شدن امکانات نظرات خود را ارائه داده و دست تمامی دوستانی که بتوانند در این راه ما را یاری دهند می فشاریم .

دوستان برای دیدن نسخه جدید می توانند می توانند روی ورود کلیک کنند


ورود به نسخه جدید یزدفردا

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_116217.jpeg

ادامه دارد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا