تيم مهارت استان یزد اعزامی به شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، با كسب رتبه سوم امتياز مدال این دوره از مسابقات به استان باز گشت .

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: تيم مهارت استان یزد اعزامی به مرحله کشوری شانزدهمین مسابقات ملی مهارت با كسب رتبه سوم امتياز مدال شانزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت به استان بازگشت .

بنابراین گزارش این تیم که با حضور 12 نفر از نخبگان مهارتي و در 11 حرفه مهارتي شامل : طراحی مهندسی مکانیک،لوله کشی و گرمایشی،الکترونیک،طراحی وب،کابینت ساز چوب،اتصالات چوبی،فناوری مد،آشپزی،فناوری طراحی گرافیک،تاسیسات الکتریکی و آکواترونیک در شانزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت شرکت کرده بود با    دریافت 6 مدال رنگي و یک ديپلم افتخار توانست رتبه سوم امتياز مدال شانزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در سال 1394 را به خود اختصاص دهد .

شایان ذکر است :جوانان نخبه یزدی با كسب 3مدال طلا در حرفه هاي اکواترونیک (مدیریت منابع آب و فاضلاب)(تيمي 2  نفره) ،الکترونیک و کابینت سازی، یک مدال نقره در  حرفه اتصالات، 2مدال برنز در حرفه هاي طراحی مهندسی مکانیک و لوله کشی و گرمایشی و یک ديپلم افتخار در حرفه طراحی و توسعه وب موفق به دريافت این رتبه در سطح کشور گرديدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا