استاندار یزد در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا اظهار داشت: پول دولت و ملت را جایی خرج و هزینه می‌کنیم که زودتر در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا با حضور استاندار یزد، فرماندار تفت، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، جمعی از دهیاران و مردم بخش مرکزی تقت در مجتمع تفریحی، رفاهی اِرم اسلامیه برگزار شد.
استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تبریک دهه مبارکه فجر؛ افزود: زمانی که نفت این مملکت 130 دلار به فروش می‌رسید و وضعیت مالی دولت ایده آل بود تنها 37 میلیارد تومان برای گازرسانی در استان یزد اختصاص یافت، اما در سال 94 و با نفت بشکه‌ای 30 دلار بالغ‌بر 80 میلیارد تومان به حوزه گازرسانی استان یزد اختصاص داده شد.
«سید محمد میرمحمدی» بابیان اینکه در گوشه و کنار استان یزد فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در حال انجام است تأکید کرد: در زمان تغییر دولت بسیاری از پروژه‌های عمرانی 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و بعضاً نیز درجایی سرمایه‌گذاری و احداث‌شده است که برای مردم نفع و سودی ندارد.
وی خاطرنشان ساخت: اگر به‌جای هزینه و سرمایه‌گذاری در چند صد پروژه و نیمه‌کاره کردن آن‌ها، همه نگاه‌ها به یک پروژه مهم و اساسی معطوف می‌شد، در حال حاضر نتایج مطلوب‌تری برای جامعه در برداشت.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز قرار داریم، ابراز امیدواری کرد: همه مردم با عشق به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه در انتخابات شرکت و نشان خواهند داد که استقلال ایران اسلامی از سوی بیگانگان قابل تهدید و آسیب نیست.
این مقام مسئول افزود: هیچ‌گاه و به هیچ بهانه‌ای نباید صندوق‌ها رأی را رها کنیم تا برای یک‌بار دیگر ملل دنیا شگفت‌زده شده و عظمت ملت بزرگ ایران را درک کند.
میرمحمدی اظهار داشت: ما ملتی قابل‌احترام و تکریم هستیم و به میمنت مذاکرات هسته‌ای این موضوع برای همیشه به جهانیان ثابت شد.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور باقدرت در مقابل 6 قدرت جهانی ایستاد و حرف خود را به کرسی نشاند و درنهایت توانست تحریم‌های ظالمانه را برای همیشه از سر ملت ایران پاک کند.
استاندار یزد بابیان این‌که ملت ایران، ملتی فرهیخته و متمدن هستند، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران امید ملت‌های مستضعف و محروم دنیا است و به همین خاطر این کشورها به موفقیت‌ها و توفیقات ایران اسلامی چشم دوخته‌اند.
میرمحمدی در بخش پایانی صحبت‌های خود بابیان اینکه امروز زمان دانایی و فناوری‌های نوین است، تأکید کرد: ایران اسلامی می‌بایست از سرآمدان دانش و فناوری باشد تا جایی که بتواند هم نیاز خود و هم نیاز جامعه اسلامی را تأمین کند و بدین واسطه اسلام را در جهان گسترش دهد.
گفتنی است جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا برای دومین سال متوالی با ابتکار بخشداری مرکزی و فرمانداری  تفت برگزار شد. در این جشنواره همچون سال گذشته از نخبگان و سرآمدان فرهنگی، ورزشی و علمی این بخش توسط استاندار یزد تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا