استاندار يزد گفت شهيدان، آزادگان و جانبازان ستارگان آسمان امنيت و آرامش ايران اسلامي هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد روز شنبه 17 بهمن‌ماه ديدار صميمي استاندار يزد با جمعي از جانبازان، ايثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا با حضور نماينده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه يزد، استاندار يزد، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مديركل حوزه استاندار، مشاورين استاندار، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعي از مديران استان در ساختمان شماره 3 استانداري يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين ديدار صميمي ضمن تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ملت ايران با بينش اسلامي و انقلابي، همدلي، همكاري، اتحاد و انسجام ملي در سايه رهبري حكيمانه حضرت امام خميني (ره) رژيم موروثي 2500 ساله شاهنشاهي را سرنگون و انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: روزهاي 12 تا 22 بهمن‌ماه 57 ايام خاطره‌انگیزی را براي ملت ايران رقم زد و در آن ايام تمام شهرها و روستاهاي كشور دريايي از زن و مرد، پير و جوان و اقشار مختلف مردم بود كه با شجاعت، ازخودگذشتگي، اتحاد و وحدت خود نظام جمهوري اسلامي ايران را مستقر كردند.
وي افزود: دشمنان انقلاب اسلامي در اين 37 سال توطئه‌های زيادي را عليه ملت ايران انجام دادند كه جنگ تحميلي 8 ساله از مهم‌ترین اين توطئه‌ها بود.
ميرمحمدي تصريح كرد: اما فرزندان اين سرزمين نشان دادند كه هيچ سلاحي در مقابل شجاعت و شهادت‌طلبی كارساز نيست و مقتدرترين عنصر براي هر انساني شهادت است.
استاندار يزد اظهار داشت: مهم‌تر از انقلاب، حفظ و تداوم آن است كه نظام جمهوري اسلامي ايران با فداكاري ايثارگران، آزادگان، جانبازان، جان‌فشانی شهدا و خانواده آن‌ها هرروز مقتدرتر از روز قبل در جهان معرفي می‌شود.
وي ادامه داد: امروز انقلاب اسلامي نه‌تنها در كشورهاي اسلامي بلكه در كشورهاي ديگر دنيا نيز شناخته‌شده است و مردم دنيا از طريق نظام جمهوري اسلامي ايران به مكتب اسلام علاقه‌مند شده‌اند.
ميرمحمدي افزود: استكبار جهاني امروز نيز براي بدنام كردن اسلام، گروه‌های تفكيري طالبان، القاعده و داعش را به وجود آورده، از آن‌ها حمايت می‌کند، اما در اين زمينه نيز ناموفق بوده است و مردم روشن‌ضمیر دنيا دریافته‌اند كه اين گروه‌ها مزدور استعمار و استكبار هستند.
استاندار يزد همچنين در پاسخ به درخواست جانباز 70 درصد استان «محمدمهدي موحديان» مبني بر مناسب‌سازی شهر، ادارات و بانک‌ها براي رفت‌وآمد جانبازان و معلولین تأكيد كرد: در بازسازي و مرمت دستگاه‌های اجرايي اين مهم را گوشزد کرده‌ایم.
وي اظهار داشت: در اولين جلسه شوراي برنامه‌ریزی استان از ادارات و دستگاه‌های اجرايي می‌خواهیم تا تسهيلات لازم را براي رفت‌وآمد جانبازان و معلولان فراهم كنند تا آن‌ها بتوانند امور جاري زندگي را به نحو مطلوب انجام دهند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار نيز در اين ديدار صميمي ضمن تبريك ایام‌الله دهه فجر گفت: اين انقلاب به بركت خون شهيدان حفظ و تداوم‌یافته است.
«احمد ترحمي» افزود: نياز جامعه امروز آشنايي بافرهنگ و مفهوم شهادت، جانبازي، آزادگي و ايثارگري است و عرصه مديريت و اجرايي كشور و استان هرگز نبايد از اين فرهنگ خالي باشد.
گفتني است در پايان اين ديدار صميمي امام‌جمعه و استاندار يزد با اهداي گل و هدايايي از فداكاري جانبازان، آزادگان، ايثارگران، و خانواده معظم شهدا تجليل كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا