دومین جشنواره بزرگ فجر روستای بخش مرکزی تفت با حضور استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور روستایی استاندار،  فرماندار تفت و جمعی از مسئولان و روستاییان عزیز در محل مجتمع ارم اسلامیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، بخشدار مرکزی تفت در ابتدای این نشست با گرامیداشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه برگزاری موفقیت آمیز اولین جشنواره فجر روستا که حاصل تلاش همه دوستان عزیز و بزرگوار در عرصه تعالی روستایی بود، با استقبال چشمگیر روستاییان عزیز بخش مرکزی همراه شد و این مسئله ما را بر آن داشت که تا برگزاری این جشنواره را امسال نیز تداوم بخشیم.

دبیر دومین جشنواره بزرگ فجر روستای بخش مرکزی تفت ادامه داد: تجلیل از برگزیدگان و نخبگان روستایی بخش مرکزی تفت در کنار معرفی قابلیت ها و پتانسیل های روستایی این بخش، از مهم ترین برنامه های این جشنواره محسوب می شود. 

"علی احمدیان" با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد بخش مرکزی تفت افزود: بخش مركزي شهرستان تفت در دامن پرطراوتش مزين است به مناطق روستايي و آبادي هاي بيشماري كه اين بخش را سرشار از نشاط و صميميت كرده و مردم عزيز روستايي بخش مركزي تفت، مهم‌ترين سرمايه و افتخار اين سامان به شمار مي آيند.

بخشدار مرکزی تفت همچنین در پایان با قدردانی از توجه استاندار یزد، از سياست ها و رويكردهاي مثبت دولت تدبير و اميد در بخش روستايي تقدیر کرد.

یادآور می شود تجلیل از دکتر عباسی، دکتر کلانتری، محمد احمدی، دکتر محمدکاظم کهدوئی، کاظم دهقانیان نصرآباد و زهرا شاه شهوازی به عنوان مفاخر  و جمعی روستاییان برگزیده بخش مرکزی تفت در کنار برنامه های شاد و مفرح از دیگر برنامه های دومین جشنواره فجر روستا بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا