اربعین مرحوم محمد فاضلی

میرزا محمد کاظمینی نوشت:چهل روز از درگذشت فرهنگی فعال و مهربان، جناب آقای محمد فاضلی گذشت از زمان مدیریت آقای محمد فاضلی در سمت ریاست ستاد تجهیزات مدارس استان با ایشان آشنا شدم و از زمانی که بازنشست شدند، مقارن با مدیر کلی حقیر در ارشاد استان یزد بود و از ایشان دعوت نمودم که مدیریت فرهنگی و امور مطبوعات استان را عهده‌دار شوند و سپس مدیریت اجرائی مؤسسه ریحانه‌الرسول که نزدیک به بیست سال، واقعاً منشأ اثر در امور فرهنگی به خصوص در گسترش رسانه‌ها نقش بسزایی داشتند در سفر مرحوم بورقانی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، طی طرحی موفق گردیدیم تعداد نشریات استان به سه برابر افزایش داده و این گواه فعالیت خوب و اثرگذار مرحوم فاضلی بود.

احداث خانه مطبوعات و بعدها قبول مسئولیت خانه مطبوعات از جنبه‌های ممتاز فعالیت‌های رسانه‌ای مرحوم فاضلی است و هم اکنون قرار شده است آقای مهندس مهدی فاضلی راه پدر راه ادامه و سمت مدیرمسئولی هفته نامه یزد امروز را عهده‌دار باشد که الحمدا... در زمان سردبیری هفته نامه هم بسیار موفق بوده‌اند.

به مناسبت اربعین آن مرحومفاضلی ، مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (بیستم و بیست‌ویکم) بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت 19:30 در محل مسجد فاطمیه میدان مارکار برقرار می‌باشد. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم از عموم فرهنگیان و اصحاب پژوهش و رسانه دعوت به شرکت در مراسم می‌شود.

«یاد این مرحوم مهربان گرامی باد»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا