همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اولین یادمان بیست و دو شهید سادات و دویست و پنجاه و سه شهید شهرستان بافق، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نخستین یادمان بیست و دو شهید سادات و دویست و پنجاه و سه شهید شهرستان بافق همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد،فرمانده سپاه الغدیر استان ، امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعی از مسئولان محلی ، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

این یادواره  به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بافق، به ویژه شهدای سادات و با هدف ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ، در مؤسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضای این شهرستان برگزار شد.
سخنران این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا را افتخاری بزرگ عنوان کرد و افزود: راه شهدا ، راه ولایت ،مذهب و دین است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مرتضي صالحي خوانساري یکی از اساتید حوزه علمیه قم ،در ادامه به جایگاه والای شهدا به ویژه شهدای سادات اشاره کرد و با تحلیل روایاتی از ائمه معصومین در زمینه احترام به خاندان پیامبر مکرم اسلام (ص) تصریح کرد: خدمت به اهل بیت و سادات دارای قدر و منزلتی  وسیع در نزد پیامبر (ص) است.

 گفتنی است سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مرتضي صالحي خوانساري ، شعرسرایی سید حمیدرضا برقعی، روایت گری سعید عاکف و پخش کلیپ شهدا از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا