امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت بیان سیره امام خمینی(ره) به نسل جوان، گفت: امام خمینی(ره) نسبت به جلوگیری از نفوذ دشمن به بدنه انقلاب تاکید فراوان می‌کردند.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران یزد، با اشاره به اهمیت بیان سیره امام خمینی(ره) به نسل جدید، اظهار داشت: گذر زمان نباید سبب فراموشی اهداف و سیره امام خمینی(ره) باشد.
وی با اشاره به پروژه نفوذ و تاکید مقام معظم رهبری بر مقابله با این نفوذ، گفت: این فتنه جدید دشمن در موارد مختلفی از جمله نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها وجود دارد.
امام جمعه یزد در ارتباط با اهمیت جلوگیری از تحقق پروژه نفوذ، گفت: یکی از مواردی که باید در ارتباط با پروژه نفوذ دشمن مد نظر داشت، این است که کسانی نتوانند به داخل انقلاب نفوذ کنند که انقلاب از مسیر خودش خارج شود.
آیت الله ناصری با بیان خاطراتی از زندگی مبارزاتی امام خمینی(ره) و ورود ایشان به کشور، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نسبت به جلوگیری از نفوذ دشمن در انقلاب به ویژه در عقاید مردم تاکید فراوان کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه نفوذ فرهنگی و رخنه در فرهنگ انقلاب مهمترین نوع نفوذ است، گفت: الان فضاهای مجازی ابزاری برای پروژه نفوذ دشمن شده است.
وی با اشاره به اینکه الان فضای مجازی با موبایلها در اختیار همه مردم ایران است، گفت: ما نمی‌توانیم با موبایل داشتن فرزندانمان مقابله کنیم و بعد از هر زمانی بالاخره مجبور به خرید موبایل و ورود آنها به فضای مجازی می‌شویم ولی باید با ارائه محتوای مناسب برای فرزندانمان، زمینه دور شدن آنها از تبلیغات ضد فرهنگی غرب را فراهم کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا