مسئول امور ستاد انتخابات شهرستان یزد از بازدید کارشناسان از شعب اخذ رأي به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف خبر داد.

" محمد علی جعفری " با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون نقاط قوت و ضعف شعب اخذ رأی در شهرستان یزد با حضور کارشناسان انتخابات و فناوری اطلاعات مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسئول امور ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: بررسي وضعيت عمومي ، نحوه ی پوشش آنتن دهی ، تجهيزات مورد نياز شعب و دسترسي هر چه بهتر مردم به شعب از مواردی بوده است که در ارزیابی کارشناسان مدنظر قرار گرفته است.

" جعفری" اضافه کرد: استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه در تمامی رده ها به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات از مهمترین مواردی است، که در دستور ستاد انتخابات شهرستان قرار دارد.

وی اضافه کرد: برنامه برگزاري انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس جدول زمانبندي ابلاغي از سوي وزارت كشور و ستاد انتخابات استان پيش مي رود و به لطف خداوند مشكل خاصي در اين زمينه در شهرستان یزد وجود ندارد.

مسئول امور ستاد انتخابات شهرستان یزد در پایان  با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات با کمیت و کیفیت بالا استفاده شود، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید بر برگزاری انتخاباتی قانونمند،سالم ،شفاف و با مشارکت حداکثری تاکید دارد و لازمه تحقق آن همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا