یزدفردا:رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر در اختتامیه این مسابقات گفت: فعالیتهای سازمان جوانان هلال احمر با تمرکز بر ارتقاء روحیه کار تیمی و مشارکت جویی جوانان با در نظر گرفتن راهبردهای کلان جمعیت برگزار می شود که مسابقات رفاقت مهر یکی از این برنامه هاست.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :بی باک المپیاد ورزشی اعضای جوانان، دوره های کویرنوردی و کوهنوردی، المپیاد قرآنی و ... را از دیگر برنامه های سازمان در تحقق این هدف اعلام کرد و گفت سال گذشته جوانان هلال احمری استقبالی خوبی از این برنامه ها داشتند و امسال نیز چهار برنامه اصلی سازمان جوانان برگزار شده که رفاقت مهر یکی از این چهار برنامه اصلی بوده است و هدف از برگزاری آن ارتقاء توان امدادی جوانان و آشنایی هر چه بیشترجوانان با حوزه امداد و نجات بوده است.

وی  مسابقات رفاقت مهر استان یزد را از نظر کیفی بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت مکان برگزاری مسابقات، حضور خوب شعب و تیم قوی داوری از نکات مثبت این مسابقات است.

شایان ذکر است مسابقات رفاقت مهر استان یزد در رشته های امداد و کمکهای اولیه، حمل مصدوم، اسکان اضطراری  و زبان انگلیسی با حضور 150 نفر از خواهران و 150 نفر از برادران  در گروه سنی 18 تا 29 سال که در ده شهرستان رتبه اول را کسب کرده بودند برگزار شد.

معاون امور جوانان  جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان داشت  : در رشته های حمل مصدوم ، اسکان اضطراری و کمک های اولیه شهرستان یزد و در رشته زبان انگلیسی شهرستان اشکذر  مقام اول این دوره از مسابقات استانی را بدست آوردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا