یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردي که در فضاي مجازي اقدام به فروش فيلم هاي مبتذل مي كرد توسط ماموران پليس "فتا" استان فارس شناسايي و دستگير شد.

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:رئيس پليس "فتا" استان فارس از دستگيري فردي خبر داد که در فضاي "سايبر" از طريق شبکه اجتماعي "فيس بوک" اقدام به انتشار و فروش فيلم هاي مبتذل مي كرد.

سرهنگ "سيدموسي حسيني" در اين باره گفت: کارشناسان اين پليس هنگام رصد فضاي مجازي متوجه صفحه اي در شبکه اجتماعي فيس بوک شدند که ضمن انتشار عکس هاي غير اخلاقي و خلاف عفت عمومي، اقدام به فروش فيلم هاي مبتذل نيز مي كرد.

وي افزود: ماموران بلافاصله پس از ديدن صفحه، اقدامات فني را آغاز و ضمن تشکيل پرونده قضايي، کمتر از 48 ساعت موفق به شناسايي و دستگيري متهم شدند.

رئيس پليس "فتا" استان فارس بيان كرد: متهم فردي 32 ساله است که در بازجويي هاي ابتدايي نسبت به اتهام وارده ابراز بي اطلاعي كرد اما پس از ديدن مستندات و ادله ديجيتال، به جرم خود اقرار و اعمال خود را دليل بر بي تجربگي خود عنوان كرد.

سرهنگ "حسيني" ضمن تاکيد بر اقتدار پليس "فتا" در شناسايي مجرمين فضاي سايبر،‌گفت: تلاش و کوشش مستمر کارشناسان اين پليس نسبت به رصد و شناسايي جرايم در فضاي مجازي منجر به محيطي نا امن براي مجرمان شده به گونه اي که بسياري از مجرمان بلافاصله پس از اقدام به اعمال مجرمانه، دستگير و تحويل مقام قضايي مي شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا